Lata lördagen

Idag är det en massa saker jag borde hinna med här hemma, men jag kommer helt enkelt inte igång. Skyller på den här snön som kom och tog ifrån mig vårkänslan och därmed det glada humöret.
Just nu vill jag bara sitta inne under en filt med brasan sprakande och W lekandes för fullt på golvet med alla bilar. (fast jag har lovat att det ska göras en snögubbe idag lite senare)
Har istället surfat runt och fått inspiration till saker som jag skulle vilja ha här hemma. Gardiner till vardagsrummet, vas med fina blommor i, krukor… osv

Sovrummet startade jag planera tillsammans med B en kväll förra veckan när jag fått senaste numret av Sköna Hem. Inte köpa en massa nytt men göra om och måla om skulle bli ett lyft 🙂 Får bli till sommaren när det går att hålla till utomhus.

Nej, tur det är lite skidor att titta på nu innan jag börjar knappa hem en massa saker 😉

6 reaktioner på ”Lata lördagen

  1. Hahhah, låter himla skönt det där. Även om sommaren är fantastisk så älskar jag de lata dagarna framför den öppna spisen och myser med levande ljus 🙂
    Du hade rätt, somnade på soffan 🙂
    Kram på dig!

    1. Lata dagar är ett måste för mig. Jag funkar inte om jag måste fara omkring som en galning jämt. Men sen när jag har varit härligt slö så drar jag igång ett projekt 🙂 Nu blev det rensning av sovrummet som tog min förmiddagstid 🙂 Kram på dig!

Kommentera

