Dagarna som gått sen sist

I måndags blev det godkänt hos tandläkaren.. phu! Jag och plånboken är lika glada.
Sen blev det gymmet där även W körde sitt pass samt hjälpte mig 🙂

1392631225445

Fortsatte med fikapremiär ute på verandan.

IMG_20140217_130114

På måndagskvällen fixade jag ihop degen till de kalljästa frukostbullarna som vi smarrade i oss på tisdagsmorgon. Har snöat in totalt på det här. Så enkelt och så gott! Missade dock tiden på jäsningen innan de ska in i kylen så de blev mer som tekakor men det gjorde ju inget.

bröd

Sen har jag hunnit med PW innan jobbet igår och ett pass på gymmet idag. Träningen går som en dans och jag ser fram emot det. En skön känsla. Känner mig både piggare och gladare 🙂
Målet var ju att få till någon typ av träning varje dag.
Har inte tränat när jag kände mig förkyld och hängig, men 44 pass på 50 dagar är jag uppe i.

Låter säkert helt galet men varje dag innebär ju inte ett stenhårt träningspass. Det kan även va magen som får en genomkörare, eller squats, promenad osv.

Japp, så har de här dagarna sett ut.
Inatt åker sambon iväg på jobb och vi ses först på söndag.
Ska passa på att se sånt där på TV som bara jag gillar 🙂

6 reaktioner på ”Dagarna som gått sen sist

  1. Shit va duktig du är med din träning, lite extra tyngd på ryggen är aldrig fel 😉
    Tycker jag kommer igång bra med träningen sen får jag ont i kroppen och halsen, kommer igång igen och nu är jag där igen…så tråkigt, bättre skiten bryter ut så det är klart sen, men men.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Pia

    1. Så har det varit tidigare för mig med när jag kommit igång med träningen. Skittrist!! Men nu har det gått över förväntan 🙂
      Men just nu när jag sitter här i soffan med datorn i knät känns kvällens träning långt borta, men det är bara å ta tag i det. Trevlig helg på dig!
      Kram!!

Kommentera

