Vårtecken

Idag har jag hunnit med både tennis med fina vänner och en promenad nu ikväll med grannen 🙂
Handleden känns lite bättre så jag hoppas att tennisen inte förvärrade det. Kan va så att räfsande av stenar från gräsmattan är ännu värre? För det har jag också hunnit med. Fick nog vårkänslor när jag såg att snödropparna tittade fram 😉

snödroppar

Nu är sambon ute och springer och jag har hällt upp lite rött i glaset och ska börja fixa med Tacos.
Älskar våra söndagar. Så himla skönt å veta att vi har måndagen ledig tillsammans alla tre 🙂
Ska tyvärr till tandläkaren imorgon för den årliga kontrollen och det är ju aldrig skoj. Hua!!
Känner mig alltid som ett litet barn som ska få skäll. Vet att jag har slarvat med de där jäkla tandstickorna. Kändes ganska meningslöst å börja nu några dagar innan och låtsas som att jag gjort det hela året… Fast jag har faktiskt lagt på ett krut nu i slutet 😉

Hoppas ni haft en bra helg!!

 

8 comments

  1. Hallå vännen, snödroppar ja det är väl ett riktigt vårtecken 🙂 Här regnar och blåser det för fullt. Kommer säkert gå jätte bra hos tandläkaren, ja de där stickorna ja…
    När jag var hos tandhygienisten sist så frågade hon vad jag använde för tandborste, eltandborste svarade jag. Ja det syns verkligen att du gör det….haha det var bara det att jag var hos henne på måndagen och köpte eltandborsten på lördagen före, ja jösses, undra hur mycket dom ser egentligen.
    Ha en mysig kväll med familjen.
    Kram Pia

    1. Besöket gick bra. Inga hål och inte fick jag skäll heller 🙂
      Här har vi haft ett underbart vårväder idag med blå himmel och sol. Sambon tvättade alla fönster på verandan och så blev det fika där ute sen. Solen värmde riktigt gott 🙂
      Kram på dig!

  2. Hihi, känner igen den där. Men det finns ngn ny variant nu..då man kan blåsa rent mellan tänderna? Kanske kan vara ngt för oss latmaskar 😉 hoppas handleden blir bättre snart 🙂
    Kram på dig!

    1. Nu kände jag ett extremt starkt behov av att införskaffa en sån där blåsgrej 😉 hihi Gick iaf finfint hos tandläkaren och inte fick jag skäll heller. Kram på dig.

  3. Sicken härlig start du fick på veckan…ett positivt besök hos tandläkaren och en vårlig, ledig måndag tillsammans med dina kärlekar 🙂
    Hoppas att du får det bra även resten av veckan.

    Kram

  4. Nej tandläkarbesök är ingen höjdare. Jag slarvar jämt med de där stickorna, måste skärpa mig. Hoppas att det gick bra med besöket.
    Härligt med ledig måndag :).
    Hoppas din handled känns bättre.
    Kram Jennifer

    1. Tänk att det ska va så svårt med de där stickorna… men nu gick besöket bra och jag är välkommen tillbaka nästa år 😀
      Idag känns handleden helt bra igen så det var nog en snäll överansträngning.
      Hoppas du snart är på benen igen. Kram!

Kommentera

