Innesittardag idag

Igår var vi ett gäng som åkte iväg och lyssnade på sambon .
Blev en väldigt bra och rolig kväll 🙂

Idag sitter jag och W inne och kurar. Ute vill ingen av oss va.
Det är snöblandat regn som far åt alla håll och kanter i blåsten. Ett riktigt skitväder rent ut sagt.
Blir å elda i kaminerna och mysa.

Har även överansträngt den vänstra handleden när jag har kört armhävningar (diamant-stilen) Inte svullen, men öm när jag rör på den. Tur det är vänster hand så jag kan spela tennis imorgon… får va försiktig med min backhand.

diamant-armhävnin

Och sen har även jag (som säkert väldigt många andra) fällt en glädjetår över OS-guldet 🙂

Kommentera

