En dag till..

en dag till, en dag till.
Så låter det mantrat jag rabblar för mig själv om och om igen.
Undrar bara vem som kommer tacka mig om jag sen däckar fullkomligt imorgon kväll?
Ingen!
Ändå är det så svårt att lyssna på kroppen när jag vet hur situationen ser ut på jobbet de här dagarna. (måste jobba på det)
Alvedon och tidigt i säng.
En dag till, en dag till…
Apelsiner i alla former slinker ner.
En dag till, en dag till…
Bara jag slipper feber!

4 reaktioner på ”En dag till..

  1. Du, det där med en dag till.. Det känner jag igen och det är inget bra tecken att man tänker så. Ibland spelar det ingen roll hur det ser ut på jobbet när man själv inte är på topp. För funkar inte du funkar det ändå inte. Ta hand om dig! Kram

Kommentera

