Ännu mera shopping..

Igår kom vi iväg på bio och såg Hundraåringen. Hade hört både och om filmen och hade inga höga förväntningar. Men jag gillade den 🙂 Tyckte den var både smårolig och mysig. Att Robert Gustafsson sen inte dreglade, hostade och höll på var ett stort plus.

I morse åkte jag iväg till gymmet efter frukosten och körde ett pass för både ben, rygg och mage.

1390813436787

Sen blev det en heldag i Västerås.
Lyckades hitta ett par skor som kändes riktigt sköna. Nu är promenaderna räddade framöver 😉

IMG_20140127_171933

Ett par Haglöfs i Gore-tex som jag nu hoppas mycket på.
Men nu är det köpstopp den här månaden.

Gissa vad superhurtiga jag ska göra nu när skrutten ska sova? Jo, jag ska sätta en deg på frukostbullar som ska jäsa över natten i kylen. Så imorgon mina vänner blir det nybakat bröd till frukost.
O´lala  😀

10 reaktioner på ”Ännu mera shopping..

    1. Kändes lyxigt idag att känna doften av nybakat 🙂 Ska nog kolla in lite andra enkla recept till nästa gång.
      Vi får se om skorna är snabba… 😉
      Hoppas du med får en bra tisdag! Kram på dig.

  1. Ni mammor är så effektiva, proffs på att ta vara på dygnets timmar 🙂
    Mums vad gott med nybakat bröd på morgonen. Det orkar jag inte ens fixa under helgerna hi hi hi.
    Bra skor är ju verkligen något en ska prioritera att lägga pengar på. De ser himla sköna ut och att de sen också är snygga…ja det är ju bara ett plus 🙂

    Sist jag var ”hemma” i Västerås så tog vi en sväng runt i city…men oj vad dött det var där. Vi åkte därefter till Erikslund och insåg att det var där alla var.
    Himla smidigt med shoppingcentrum men jag tycker lite synd om affärerna i centrum.

    Hur gör du? Blir det shoppingcentret eller centrum?

    Kram

    1. Hahahaha kanske för att vi inte bara vill vara mamma??!! 😉 Sen börjar jag först elva på tisdagar och då är det betydligt enklare med såna här lyxfasoner. Degen rördes ihop i går på kvällen så idag var det bara att få in dem i ugnen. Smidigt!
      Här blir det nog oftast Shoppingcentret men alla affärer finns inte där så det blir en tur ibland in till centrum 🙂
      Kram på dig!

Kommentera

