Klick, klick, klick

… så hade jag klickat hem en klänning till mig och shorts och linnen till W.

Nätshopping är alldeles för enkelt 😉
Att sen ha en resa att se fram emot väcker helt klart en lust inom mig att shoppa lite somriga kläder.
Har ju absolut inget att ha på mig annars. *host,host*

Men när jag är där ute och surfar runt så kan jag inte låta bli å skratta. Såg nämligen reklam på FB om klänningar på Zolando så jag kollade in sidan och hittade vardagsklänningar som en rubrik. Perfekt tänkte jag ända fram tills jag såg priserna på de här vardagsklänningarna. Det var allt ifrån 2400kr-6500kr.
Tillåt mig skratta!!! HAHAHAHAHAHAHA

Jag klickade hem ett par stycken som jag kan ha som slit å släng så här på vardagarna… eller inte!! 😉

Nej, mina köp gick sammanlagt på 540kr.

12 reaktioner på ”Klick, klick, klick

  1. Wow, här händer det grejer på bloggen, va fin den blev och vilken fin bild på dig och grabben 🙂
    Visst är det kul att nätshoppa, men inte till vilket pris som helst. Kul att ha en resa att se fram emot, vart ska ni åka ? Förresten tack för receptet, måste jag prova 🙂
    Ha en bra dag !
    Kram Pia

    1. Tack!! 🙂 Nej en vardagsklänning ska i min värld ha ett betydligt bättre pris.
      Vi åker till Cypern över påsk. Känns perfekt å ha den å tänka på när det blåser snöstorm ute som idag 🙂
      Kram på dig!

  2. Hej hej! Har aldrig varit in på deras sida men det känns rätt onödigt märker jag 🙂

    Mysig blogg du har! Hitta den via Norpan :p
    Kram Sandra

    1. Hej och välkommen hit!! Vad skoj! 🙂 Nej den sidan behöver du inte kika in på… ja om du inte är sugen förstås på att slänga ut flera tusen på en klänning å ha så där hemma och skrota i 😉
      Kram!

Kommentera

