Oj, redan lördag!

Oj då var det ju redan lördag igen och jobbveckan försvann innan jag hann förstå det själv. En lugn vecka som har flutit på bra utan några missöden 😉
Men även den här fredagen var efterlängtad på ett speciellt sätt. Kärleken var nämligen ledig och hemma.
Är inte så bortskämd med det och ser vi framåt i almanackan är det förhoppningsvis så att vi får en fredag hemma igen om två månader. Två månader!!

IMAG0894_1

Plockmat som vi avnjöt länge och väl fick det bli. Älskar den här typen av mat som jag inte kastar i mig i ett nafs och sen sitter där med svullen mage. Nej, det här är min melodi. Sitta och småprata länge och njuta av än det ena, än det andra. Väldigt gott var det.

I onsdags smaskade jag i mig något annat som jag gillar larvigt mycket.

IMG_20140122_153003

Semla!! I det här fallet fick premiären bli en Wienersemla.
Aaahhh skulle kunna döda för en sån.
Hmm nu blev jag ju sugen på en…

Idag tog jag mig ut och körde lite intervaller. Kändes bra. Men jag tror att det beror på låten jag hade på repeat. Nämligen Tsunami 🙂
Sen blev det till å klä på W för en ridtur. Idag blev det en tur i skogen och avslutade med några travsteg 🙂
Håller tummarna för att det ska bli en hästkille av honom.

IMAG0898

Kommentera

