Tisdag och det får bli en Dagens

Klockan är 20.36

Nu tittar jag på Trinny och Susannah samtidigt som jag skriver här

Tidigare jobbade jag fram till 18 för att sen skynda mig och hämta lillskrutten på dagis

Kläder är svarta jeans och en beige/svart randig finstickad tröja och gosiga strumpor

Borde lägga fram kläder för imorgon och sen hoppa i säng tidigt

Undrar vart tusan vispen till mjölkskummaren tagit vägen??

Längtar till söndag när mannen är hemma igen

Känner mig nöjd med att träningen funkar så bra

Tycker att kvällarna borde ha fler timmar

Gillar  sovmorgnar och gosa med sonen länge innan vi går upp

Gillar inte gnälliga människor!

Dagens citat blir ett ordspråk.

1461792_780353301982033_533376506_n

8 comments

  1. Kul att läsa din dagens 🙂 Skönt att det fungerar med träningen, här är jag riktigt på gång, men så fort jag har en vilodag då ballar det ur med maten, hmm typiskt mig.
    Ha det bäst !
    Kram Pia

Kommentera

