Hej mitt vinterland

Ja, så var den då här tillslut.
Snön.
Jag är lite kluven i mina känslor till snö så här i mitten av januari.
Självklart är det mycket roligare att va ute och leka i snö än i geggamoja och visst blir det fint och ljust.
Däremot är jag inte stormförtjust i tanken på att det ska bli hur mycket snö som helst nu. Isiga vägar och behöva möta snöplog eller timmerbilar på min smala krokiga väg till jobbet.
Värmeslingor på alla vägar vore ju nåt 😉

Men vi har haft en mysig dag ute idag.
Först långpromenad för min del och sen fram med pulka och snowracer när jag kom hem.

1511170_10151974781272893_174442545_n

Nu blir det tennis med mannen och sen ska vi vidare till vänner på middag. En bra dag helt enkelt 🙂

Kommentera

