”Nyårslöftet” och jobb imorgon igen.

Mitt nyårslöfte/mål med det här året är att få till någon typ av träning (även om det bara skulle röra sig om några minuters planka) varje dag.
Sambon hakade på och jag känner mig grymt taggad 🙂

Tyvärr har det inte direkt spelat någon som helst roll för tröttheten, men jag känner mig åtminstone glad och nöjd 😉
Tröttheten skyller jag på gråvädret. Fy vilket tråkväder vi har nu. Bläää!!

Nåja, året har startat så här för mig.

1/1  Zumba-pass
2/1  4,5 km powerwalk
3/1  Zumba-pass
4/1  50st squats
5/1  6,9 km powerwalk
6/1  Zumba Rush (20 min)

Borde lägga till 2 timmar på Leos lekland idag 😉

Nu ska jag fortsätta fundera på hur tusan jag ska klara av att återgå till jobbet i morgon efter de här 17 dagarna. 17 dagar med sovmorgnar, mysiga kvällar i soffan med ett glas gott rött vin, filmkvällar osv
Verkligheten knackar på och jag vill helst inte öppna.
Men ni ska se att om några dagar så är jag inne i det igen 🙂

4 comments

  1. 17 dagar, det finns inga ord för hur avundsjuk jag är!! Jag har sedan den 23/12 varit ledig 5 dagar och är inte bitter alls haha!

  2. Nä va faaan, jag vill inte heller öppna!!!
    men nu rä jag här, så nu kör vi :-))
    Hoppas det gick bra för dig 🙂
    Kramar Åsa

Kommentera

