Hejdå 2013 och hej på dig 2014

Så där ja, då var vi igång med det nya året. Hoppas ni hade en härlig nyårsafton 🙂
2014… vad har du att erbjuda månntro?

Nu känns det lite segt att sätta mig å fundera över en omfattande återblick av det förra året så jag tror jag struntar i det.
Får bli en kort lista istället.

Årets bästa var den fantastiska sommaren 🙂
Årets sämsta var min blindtarmsoperation mitt i sommaren, som det sen efter analysen, visade sig inte vara något fel på..
Årets roligaste är sommarfesten som vi anordnade i ett stort partytält med allra finaste vännerna. Mycket lyckat!
Fast den delar nog platsen med renoveringen som jag är så nöjd med 😉
Årets resa hade jag hoppats på skulle bli Amsterdam men sambons ryggoperation satte käppar i hjulet. Så nu får Gotlandstrippen bli resan.
Årets gröngöling blir Wilmer som vid 2 år och 3 månader åkte skidor utför för första gången 🙂
Årets tråkigaste blir tiden fram till sambons operation. En tuff period för oss alla.
Årets utmaning Plankan i 5 min på 30 dagar. Yes jag fixade det!!
Årets film ”En oväntad vänskap” Jag säger bara.. Se den!!

Avslutar det med
Årets tankeväckare ”om vi inte är tacksamma för det vi redan har, vad får oss att tro att vi blir lyckligare med mer?” (Joshua Becker)

Idag städade vi bort julen helt och hållet. Imorgon åker jag på en spontan (pratades vid idag) tripp till Stockholm och hälsar på vännen G 🙂 och sen har ju snart den här helgen gått och jag är inne i jobbets hamsterhjul igen på tisdag. Kändes därför skönt å få bort allt idag.
Jag och W hann även med en sväng ut i skogen där B och en granne röjde för fullt. Vi hade packat med oss fika och de blev väldans glada över vårt besök 🙂

Har ni några nyårslöften förresten?

Kommentera

