Annandag jul

Med en gosig kisse i knät har jag mumsat i mig skinkmackor och tittat på Bondebröllop.

Annandag jul redan.
Vad fort det går de här dagarna.

Men jag hoppas att ni också har haft fina dagar och att ni varit snälla och fått några bra julklappar 🙂
Jag blev väldigt nöjd med mina och älsklingen överraskade med att även ha köpt en parfym till mig.
Hypnôse från Lancôme.
hypnose
Modigt av honom eftersom jag är väldigt kräsen när det gäller dofter (får lätt huvudvärk)
Men han prickade rätt 🙂
Så ett stort extra plus till honom för den julklappen.
Vi avslutade kvällen med att spela spel och bara ha det bra tillsammans med hans familj.

Juldagen blev ovanligt seg. Mådde inte så bra. Vet inte vad det var men jag undrar om det kanske var en inneboende stress, trots att jag tyckte att det var rätt lugnt innan. Sov några timmar på eftermiddagen och sen var jag ok.
Idag blev det promenad och fika med grannen. Skönt å röra sig lite igen efter de här dagarna.

Ribbet collage

Ribbet collage skidor
Någon vit jul blev det inte, men W ville åka skidor ändå 🙂

4 reaktioner på ”Annandag jul

  1. Du verkar ha haft en mysig jul 🙂 Väldigt duktigt att ha prickat rätt med parfymen! Jag är ju precis som du, får huvudvärk av minsta lilla fel doft. Visst går dagarna fort. Ha det fortsatt gott på ledigheten! Kramar!

    1. Ja visst var det bra å lyckas hitta en bra parfym 🙂 Julaftonen var nog den mysigaste av dagarna och det känns ju lite som om det är det viktigaste 😉 Ha det gott du med och vi måste försöka få till en träff innan vi börjar jobba igen 🙂
      Kram kram!

Kommentera

