Firade igår, slöar idag.

Igår blev det Skumpa och trerätters här hemma.
De finaste och bästa 5 åren firades tillsammans med mannen i mitt liv. Att det sen känns som att det bara blir bättre och bättre är ju smått magiskt 🙂

Idag hade vi nog tänkt att det skulle ha hunnits med både det ena och det andra här hemma, men vi var båda väldigt sega efter kanske lite för mycket skumpa och för få timmars sömn 😉
Tur det är två dagar kvar till julafton!
Fast lite har jag gjort (men det var inte jag som tände eld på Gävlebocken).
Alla klapparna är inslagna och det saknas bara rim på något, men det hinns nog med.

Imorgon går det mot ljusare tider igen och imorgon tar jag nya tag här hemma. Men nu ska jag återgå till att va den där softa människan jag varit hela dagen.
Mot soffan mina vänner!!

12 reaktioner på ”Firade igår, slöar idag.

  1. Ja så är det. Det blir bara bättre med mannen i mitt liv.

    Grattis till fina fem år till er båda, förlåt alla tre 🙂

  2. Jag läste friade först, inte firade, och ba; OMG!!! och hoppade nästan lite i sängen av upphetsning. 😄😃😀😊☺️ Insåg sen att det stod firade och inte friade. Haha.

    Och det lät ju himla mysigt, firandet och slappandet. Den här julhelgen alltså, den börjar så himla bra!

  3. Åh så roligt, grattis till era fem år! Det är värt lite för mycket skumpa :).
    Hoppas att d uhaft en skön dag i soffan.
    Önskar dig en riktigt God Jul! Kram Jennifer

Kommentera

