Hoppas på att bra dagar är den bästa medicinen…

Alvedon och nässpray är mina följeslagare just nu och jag gillar dem skarpt!
De gör så att jag orkar ta mig iväg och göra saker 🙂
Blir jag sittandes hemma under en filt kommer jag bara känna mig ännu värre.
I lördags åkte jag och W till Stockholm. Himla mysigt var det att träffa A igen och verkligen få tid att sitta och prata (barnen lekte så bra ihop), titta på gamla kort, minnas och komma fram till att det är jäkligt skoj att ha varit med om alla dessa tokigheter, men att det liv vi lever idag är å föredra 😉

Blev en promenad till Sickla Köpcenter. Lite shopping och fika hann vi med.

IMAG0605_1_1
W spanade in julskyltningen.

Sen hem, äta Sushi, dricka vin och ha det bara bra 🙂
På söndagsmorgon kom B dit och vi hade sällskap hem. På hemvägen hann vi med fika hos svärfar och lunch hos svärmor. Lyxigt när en är ganska trött.

Idag tog jag en tur till Västerås själv för att inhandla julklapp till B, samt lite andra saker till mig och W.
Var på jakt efter en svart jeansjacka från Tiger of sweden som jag sett och hittade en 🙂 Ibland ska man ha tur!

1007209-1690__0
Perfekt å giga i men även som sommarjacka 🙂

Sen blev det lunch med fina Norpan 🙂 och tiden gick alldeles för snabbt innan hon var tvungen att gå tillbaka till jobbet.

IMG_20131209_114001
Supergod lax med Bulgur blev det för min del.

Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan och dricka lite glögg.

4 reaktioner på ”Hoppas på att bra dagar är den bästa medicinen…

  1. Åh så mysigt det lät 🙂
    Visst är det kul allt man har upplevt med sina nära barnkamrater hahha 🙂
    Så jädra tacksam för det liv som jag har idag och vill inte ha det ogjort, men längtar heller inte tillbaka 🙂
    Kramar Åsa

  2. Hoppas att du mår bättre i din förkylning nu! Lite roliga saker behövs nu för att pigga upp sig i vintermörkret! Snygg jeansjacka! Den kommer han gilla starkt tror jag 🙂 Får ses nåt mer snart igen! Ha det gott! 🙂 Testade min fina ugglemugg idag 🙂 Kramar till fina du! O krya!

    1. Står på benen men nåt skit är det i kroppen 😦 Tror det är ledigheten som saknas. Ja jeansjackan kommer bli perfekt då han önskat sig en 🙂
      Hoppas vi snart ses igen vännen. Kram och hoppas trippen till huvudstaden blev lyckad.

Kommentera

