kalas och nedräkning

Först å främst så måste jag bara kommentera dagens temperatur… det är den 3 december och det har varit +7 grader ute. Vi har inte ens dragit igång elementen här hemma och skrattar gott när elräkningen kommer 😉

Igår var det dags att fira vårt charmtroll som blev tre år 🙂
Kände mig som värsta bullmamman som gjorde tårta, saffranskaka och cupcakes men efteråt när alla gick från bordet nöjda och glada så är det ju skoj.

Tänkte vid ett tillfälle på hur det blir sen när det är dags för barnkalas med kompisar på besök. Hej å hå, kände jag.
Ska hålla tummarna för att vintern kommer tidigt de åren så att vi kan ha korvgrillning och pulkarace i lilla skidbacken på andra sidan sjön.

Just nu så känner jag starkt att min hjärna har börjat nedräkningen till julledigheten. 2½ vecka kvar och sen 17 dagars ledigt. Jippi!!!!Längtar verkligen efter slöa hemmadagar med mina fina.

4 comments

  1. Grattis i efterskott till lill-grabben 🙂 Jag ska också vara ledig i 17 dagar ska bli sååååå himla skönt. Pulkarace det lät inte fel…nu hoppas vi på massor av snö och ca 5 minus grader till mitten av mars sen kan det bli vår. Tycker vi bestämmer det 😉
    Ha det gott. Kram Pia

Kommentera

