Idol är ett jäkla skämt!!

Efter gårdagens avsnitt av Idol inser jag nu att nästa fredagskväll kan det få bli filmkväll istället.

Har än en gång fått det bevisat att det är väldigt många tondöva människor i vårt avlånga land som sitter och röstar.
Den där Kevin, ja jag erkänner att jag tänkte att det där vore ju ögongodis i Idol när han var på audition. Men NEJ det är inte charmigt å sjunga i fel tonart och allmänt falskt i  slutet av tävlingen.
Så många på FB som skrivit att med charm kommer man långt. Jag säger så här.. Han vore charmig som går upp i en Kareokebar på något ställe där alla har allt för hög promillehalt och ändå skiter i hur han låter.

Sen behöver inte Erik vinna Idol för att slå igenom. Han är redan en vinnare!!

Hahaha länge sen jag varit så engagerad av det här programmet. Fast å andra sidan har det aldrig varit någon så duktig som han med heller 🙂

Nu kan ni få komma med filmtips åt mig till nästa vecka 🙂

4 comments

  1. Babel med Brad Pritt? Eller har du sett en. Engelska filmer gillas här.

    Jag har inte följt Idol.i år. Så lika från år till år. Men det har ju oftast gått bäst för de som inte vunnit.

    Här häller På Spåret på fredagar 🙂

    1. Åh Babel, vilken film!!! Skulle lätt kunna ses igen.
      Brukar inte följa Idol men den här Erik som nu åkte ut är så himla duktig 🙂
      Kanske blir en sväng på spåret här med nästa vecka 🙂

      Hoppas du har en skön helg!

Kommentera

