fotboll, magsjuka och danstävling

Hällt upp ölen och ska moffa i mig av grannens ostbågar.
Fotbollskväll!
Ger det åtminstone en halvlek, sen får jag se om jag väljer sängen istället.

Idag när jag kom till förskolan för att lämna W mötte de oss vid grinden och berättade att en magsjukeepidemi brutit ut på morgonen. Kunde jag möjligtvis hålla W hemma?
Självklart fick jag ordna det. Skulle inte vilja lämna honom med en stor risk att han skulle åka på det. Ush och fy för magsjuka!
Han är ju ledig på måndagar så smittad har han inte kunnat bli, den här gången i alla fall.

Sambon fixade idag och imorgon, sen får vi se hur det blir på torsdag.

På kvällen innan stängning blev det Wii-spel på jobbet. Jäklar vad skoj men jobbigt det var å dansa flera danser på rad.
Men jag var grym och spöade skiten ur barnen… moahahahaha 😉

Kommentera

