M som i måndagsmorgon.

Här sitter jag och njuter av lugnet här hemma. Sambon skulle in tidigt till stan och lämna min bil på verkstaden och lilla W ville följa med. Vips blev jag ensam här hemma i soffan, med min frukost och Nyhetsmorgon på TV.
Vilken lyx!!

Men lite märkligt är det.
Att inte ha Bollibompa på TV..
Att soffan inte är full av bilar
Att det är väldigt tyst.

Men oj så skönt ändå!!

Idag ska jag måla sista gången i W´s rum. Sen kan det snart va klart.
Igår blev det en sväng till Örebro för lite shopping. Behövde mer färg och det var väl egentligen det enda nödvändiga som kom med hem. Sen blev det en massa smått och gott som är så skoj att köpa 😉
Har även några vimplar till att sy som ska hängas i W´s rum.
Men dagen är lång, nu ska jag se senaste avsnittet av Grey´s.

4 reaktioner på ”M som i måndagsmorgon.

Kommentera

