Bra dag!

Med en sovande liten gosse mellan oss fick det bli ett tyst hej då där i mörkret i morse, innan jag lämnade mina killar kvar i den varma sängen. Dax för mig att åka iväg och börja jobba klockan sex och senare var det mannens tur att åka iväg på jobb. En helt vanlig helg tar sin början med andra ord.

Men dagen blev väldigt bra trots att jag haft känningar av att en förkylning/influensa är på ingång.
Efter jobbet åkte jag och W och hämtade upp svärmor för att åka till IKEA. Där hittade jag en lampa till W´s rum, lite förvaringslådor och annat smått och gott 🙂
Sen blev det fika hos svägerskan innan det bar av hemåt igen för middag hos svärmor.
Blev ju en riktigt lyxig dag 🙂
W somnade i bilen hem och jag kunde sjunka ner här i soffan med datorn i knät och ett glas Morberg´s röda.

Sköööönt!!

Har inga direkta planer för helgen. Svärmor skulle titta ut en sväng imorgon så att jag fick lite tid att göra något på egen hand. Lutar åt att städa i mitt garage så att jag får in bilen 😉
På söndag blir det kanske en sväng in till en kompis, men inget är bestämt än. Får väl se hur jag mår med.

Vad ska ni hitta på i helgen?

2 reaktioner på ”Bra dag!

  1. Det blir en tur till modern över dagen imorgon. Sen på söndag lite nyttosaker här hemma. Kanske en husvisning…. nej den var ju på måndag kom jag på. Sen nattjobb tt mellan söndag o måndag.
    Så blir det.

    Ha det så gott där du är :-))

Kommentera

