Torsdag och det får bli en dagens.

Klockan är nu: 20.07

Nu: Har jag nattat sonen, hunnit planera morgondagen med svärmor och druckit kaffe.

Tidigare: Så var vi på miniorerna efter att jag hade hämtat på dagis.

Kläder: Just nu är Buggyjeans och luvtröja.

Borde: Plocka fram kläder för morgondagen, samt packa lite grejer som ska med in till svärmor på kvällen.

Undrar: När jag ska få ork/tid att måla garageporten…

Längtar till: Söndagen när sambon kommer hem igen.

Känner mig: TRÖTT!

Tycker att : Det ska bli skönt med en AW med jobbet i morgonkväll. Ett litet roligt avbrott från allt som har med mammarollen att göra 😉

Gillar : Den nyinköpta musskrämman! Inatt hörde jag inget tassande i väggen. YEY!!!!

Gillar inte: Mitt dåliga tålamod. Skärpning!!

Nu var tanken att jag skulle se det inspelade avsnittet av Grey´s, men det får bli i helgen. Nu blir det sängen istället. God natt!

2 reaktioner på ”Torsdag och det får bli en dagens.

Kommentera

