Gnällkärring och party imorgon.

Har precis tonat håret.
Hur kommer det sig att jag ALLTID ska göra det kvällen innan jag ska iväg någonstans? Nu sitter jag här med fläckiga öron, eftersom den där jäkla smeten tycks gilla att fastna bättre på huden än på håret. Snyggt!

Imorgon har jag ordnat barnvakt och tar tåget till Stockholm där det vankas tjejfest med räkfrossa hos gamla bossen 🙂
Blev väldigt glad när det kom en inbjudan. Känns kul att en inte är bortglömd.

Igår på jobbet blev jag så förbannad och trött på en kollega från en annan avdelning. Hon är så extremt gnällig och negativ och det förpestar våra gemensamma möten. Fick nog vid ett tillfälle och sa ifrån. Det hon då gnällde över var en sån liten meningslös sak att det kokade i mig och tillslut rann det över. Avskyr att bli så där arg och efteråt kom huvudvärken som ett brev på posten. Men det var det kanske värt för det funkar inte att ha det så här på våra möten. Jävla gnällkärring!! Byt jobb!!

Här hemma ser jag knappt sambon för tillfället. Han åkte igår och kommer hem söndag för att sen åka onsdag och va hemma igen söndagen. Skönt att lillprinsen är på härligt humör för tillfället och våra små krig håller sig borta. Märks att han snart fyller 3 år.

Nej, nu ska jag torka håret och gå och lägga mig. Imorgonkväll lär jag va uppe väldigt mycket senare än jag är van med 😉

 

3 comments

  1. Det är bra att markera ibland! Bra gjort Ang gnällspiken.

    Jag har upptäckt färgfläckar i mitt badrumstak så det kan hamna även där. Hur man än gör så blir det färg på fel ställe
    Ha nu en skön tur till Hufvudstaden. Parta loss ordentligt 🙂

Kommentera

