Shoppat

Inköp av stövlar stod det på schemat igår.
Kanske ska tilläggas att inköpet skulle ske inne i närmaste stad och inte i de större grannstäderna. Det innebär väldigt få affärer med skor. Så med tanke på det så är jag jäkligt nöjd med mina inköp. Jupp det fick nämligen följa med två par hem 🙂

Provade 3 par stövlar med klack, 2 par gick bort direkt då de inte kändes ett dugg sköna. Det tredje paret föll tillslut på att skaften kändes alldeles för höga och jag funderade lite på om det skulle följa med ett par nätstrumpor på köpet? 😉

Vidare till nästa affär och där föll jag för ett par utan klack…. hallå, vart tog partykänslan vägen?
Skit i partystövlar tänkte jag… det blir inte roligare än jag gör det och är jag inte på humör spelar det ingen roll om klackarna så är 12cm höga eller inte.

Så de här fick följa med mig hem tillsammans med ett par skor och en mössa 🙂

IMAG0217  IMAG0213(1)  IMAG0218

 

 

5 reaktioner på ”Shoppat

  1. Gött att du kom hem med både snygga och praktiska skor OCH en snygg mössa 🙂
    Passar på och önskar dig en härlig helg!

    Kram

Kommentera

