Önska mig lycka till…

Efter en förmiddag med en hel del utesvistelse där det har planterats ljung, lekts i lekstugan samt haft familjetävling i bilrace så åker vi nu in till svärmor för lunch. På schemat står även att finna ett par snygga stövlar till mig.

Tänk vad enkelt det var när jag bodde i Stockholm och utekvällarna haglade, då kändes det ok att köpa svindyra stövlar eftersom de kom till användning 😉
Nu drar jag inte på mig de där högklackade stövlarna så ofta (kan räknas på en hand om året typ) Men mina gamla har gjort sitt och ett par nya ska in i garderoben. Det kluriga är att jag vill ha ett par snygga som är användbara oftare än bara till party. Här hemma på grusvägarna trippar jag inte omkring i stövlar och åker jag in till stan vill jag inte ha skyhöga klackar, men är det fest så är det kul med fina stövlar… ja ni hör problemet 🙂

Så önska mig lycka till nu så får vi se hur det slutar.

8 reaktioner på ”Önska mig lycka till…

  1. Hi hi hi…känns som att det kunde varit jag som skrivit detta blogginlägg. Jag går ju också ut ytterst sällan numera och tänker mest bekvämt och praktiskt men samtidigt snyggt när jag shoppar. Förr hade jag en större garderob med kläder och skor för olika ändamål.
    Party garderoben har ju dragits ner på rejält ha ha ha.

    Lycka till med shoppingen! 🙂

    Kram

Kommentera

