Äntligen fredag!

Jag brukar inte känna så men den här veckan har jag varit trött, trött, trött och sett fram emot helgen extra mycket.
Ikväll blir det dock inte soffmys med kärleken för vi ska iväg på kräftskiva 🙂
Får se hur det blir med Zumbapasset imorgon 😉

Idag kom även en rolig inbjudan från min fd chef som skulle ha tjejfest hos sig i Stockholm i mitten av oktober. Räkfrossa med massor av vitt vin och skratt. Självklart tackade jag ja!! Det här med barnvakt får helt enkelt ordna sig på något sätt. Sambon är ju inte heller hemma… det är ju helg!

Nej, nu ska jag ta tag i den här kvällen och piffa till mig lite. Trevlig helg på er!

5 comments

  1. Hoppas du hade kul och hoppas det blev zumba 🙂 Du, det löser sig alltid, om inte annat så löser det sig ändå 🙂
    Kramis på dig!

Kommentera

