Saker jag längtar efter just nu :-)

Jag är barnsligt förtjust i saker som tex en ny almanacka, där jag sitter och skriver in saker och gör det lite roligt och sen har vi nya mobiltelefoner (vet inte hur många jag haft). Just mobiltelefoner är något extra 🙂

Och idag beställdes en ny som kommer hem till mig på måndag. (grämer mig något fruktansvärt att jag inte kommer få leka med den nu i helgen)
Nu säger jag tack och adjö till Ajfånen och hälsar en htc one välkommen 🙂 Stor som en tegelsten (fast betydligt tunnare ) och jag kommer älska varenda mm av den. Den gamla telefonen kommer kännas som en liten fjutt 😉

htc-one-19

En annan sak som jag längtar efter är de nya gardinerna som svärmor ska sy. De ska upp i köket och det är faktiskt sambon som valt tyget 🙂

gardin

Marimekko 🙂

16 reaktioner på ”Saker jag längtar efter just nu :-)

  1. Barnsligt förtjust i ny telefon grejsa med också!! Rena Julafton!
    Jag är en HTC vän också. Mycket mer nöjd med den än med min förra som var en iphone. Svårt förklara skillnaden men det är så Har också tittat på HTC One men den är allt lite väl stor ha i fickan

    Snygga gardiner! Helt i min smak. Marimekko gillas här.

    Ha så gott 🙂

    1. Skoj å höra att du gillar din htc mer än iphonen 🙂 Hade jag haft telefonen i fickan hade jag nog inte heller valt den här modellen. Men i väskan kommer den bli så bra så bra 🙂

      Ja visst är gardinerna fina, jag gillar Marimekko och då allra helst de blommiga tygerna, även om de har många andra fina med. Ska bli kul å se hur det blir i köket. Kommer ju inte bli så mycket tyg men får hoppas att det blir bra ändå. Ha en skön helg nu.

  2. Ooooo vad fint ni får det! Hoppas jag får komma på besök sen och kika 🙂
    Jag är också barnsligt förtjust i nya telefoner. Men jag väntar nog lite på att den nya iPhonen ska komma i december. Jag är nog lite av en vanemänniska ändå som har svårt att byta till något annat när jag väl gillar något. Men man ska aldrig säga aldrig…
    Jag är himlans sugen på en ny utlandssemester jag, men det får väl vänta lite antar jag… Men ååååh vad skönt det vore! Kramar och ha en skön helg!

    1. Självklart tar vi en invigningsfika när allt är klart 🙂 Jag hojtar till!! Jag har gillat min Iphone med fast längtat efter en mobil med bättre kamera. Mobilen har jag ju alltid med mig och jag önskar att jag vore bättre på att ta med mig en kamera så att jag kan fånga de där ögonblicken som dyker upp. Nu får jag två i ett 🙂 Kram på dig!

  3. Hihi, jag som avskyr telefoner 😉 kan inte förstå 😀
    Men finfina gardiner å härligt är det när männen får engagera sig och välja dom med 🙂
    Kram på dig kakan!

    1. Alla har vi våra läggningar 😉 Jag är supernöjd med valet och det kan va så att jag någon gång sagt att jag gillar tyget och sen fått honom att tro att han valt det 😉 Hihi. Kramar!

Kommentera

