Grusade planer och grus i ögonen

Musikeränka i helgen (inte direkt ovanligt 😉 ) och planerna för min kväll var höga. Jag hade sett framför mig ett fotbad, lite toning i håret, ett glas vin på det och sen se en feelgood film. Men med facit i hand sitter jag här nu strax efter åtta och längtar efter min säng.

Så får det bli. Jag går och lägger mig.
Imorgon är det lördag och förhoppningen är att jag vaknar oförskämt pigg. Upp med en hand om ni tror på det?
Är hundvakt åt grannen i helgen, eller snarare promenadkompis med vovven då den är hemma hos sin husse. (som inte direkt är förtjust i finvovven)
Det får helt enkelt bli helgens träning :-).

3621_360348244069345_264478046_n

10 comments

  1. Jamen det brukar ju lätt bli sådär, när man tänkt sig något mys så blir man så galet trött och inte ens orkar med myset :). Hoppas att du har haft en bra lördag och får ne fin söndag!

  2. Det var nog precis vad du behövde ändå 🙂 sova! Det andra får du göra en annan dag och unna dig själv när du känner dig upplagd och pigg för det 🙂 Hundmys är ju heller inte fel! Hoppas du haft en bra helg! Kramar till fina du!

    1. Har ett stort behov av sömn just nu. W har sovit uselt om nätterna och då är det inte lätt att få sin prinsessa-sömn 😉 Somnar som en stock med honom om kvällarna. Snart helg igen!! Kram på dig.

    1. Hej och välkommen! Ja tröttheten kunde verkligen slå till under graviditeten och tydligen nu med 😉 Här beror tröttheten för tillfället på att sonen sover som en kratta på natten… och jag med. Men utevistelse kan definitivt hjälpa. Hoppas du med har en fin onsdagskväll.

Kommentera

