Rolig lördag, seg söndag och renovering.

God mat, goda drycker och en massa roliga samtal med mycket skratt. Ja så sammanfattar jag kvällen hos sambons syster igår 🙂
Vi är inte bortskämda med de här tillfällena, jag och B, så det var extra kul att få va tillsammans.
Det var ett rätt segt gäng som samlades på altanen för frukost i morse 😉

Sen hem igen så att projektet byta fönster kunde dra igång.
Ett är nu på plats och jag kunde ta upp det här med nya tapeter på tal igen.
Köket kommer bli så bra!! Jag är redan nöjd med resultatet i tanken trots att jag sitter här och tittar på fogskum som bullar ut runt fönstret och trots att jag vet att det är mycket att göra med fönstren innan det blir tapetsering.
Men vad tusan, det är på gång!!! 🙂

Nu tänker jag kasta in handduken och knoppa in. Blev för lite sömn i natt och jag tänkte sova igen lite 😉
B drog ut på sjön med grannen för att fiska kräftor och jag tänker inte sitta uppe och vänta.
God natt!

11 comments

  1. det låter so matt du har haft en rolig och bra helg! Och kul med renovering när man känner att det går framåt och man börjar se resultat :).

    Ja oj vad det ska bli spännande att se hur det går med 5-2-dieten, jag kommer att skriva på blogen hur jag upplever det :).

    Önskar dig en bra start på nya veckan! Kram Jennifer

    1. Har ju längtat efter den här renoveringen av köket länge nu så Ja det känns jätteskoj! 🙂
      Ser fram emot uppdateringen av 5-2 och hoppas du får en bra vecka nu. Kram.

  2. Vilken myshelg! O drinkar är aldrig fel det vet vi ju 😉 Spännande med köket sen 🙂 Kul att förnya sig lite ibland. Få se vad jag ska hitta på hemma då för projekt 🙂 Kanske dags för tv-anntennsladden att komma undan på något bra och effektivt sätt i alla fall. Sen kanske nån ny duk, lite nya kuddar nåt sånt… Kramar!

  3. Målade om byrån vi har i köket efter ditt tips istället för att leta en ny 🙂 Mycket nöjd! Och lite kuddar, duk och annat smått och gott kan göra susen det med 🙂
    Kram kram

  4. Härligt att ni fick en helg tillsammans och det låter ju som att det var en bra blandning på aktiviteter…både nytta och nöje 🙂

    Jag avskyr renovering för jag är inte ett dugg delaktig i det…så är det när en inte kan någonting om byggande och har en kille som vill göra ALLT på egen hand. Han har inget tålamod till att lära ut något heller 😦

    Ha en fortsatt bra vecka!

    Kram

Kommentera

