Äntligen helg igen ;-)

Jo, men precis så känns det. Första arbetsveckan är alltid tyngre än jag tror. Då i tisdags när jag började efter ledigheten var jag positiv och tänkte att det här kommer gå snabbt och oj vad skoj det ska bli.
Idag har jag sneglat på klockan liiite för ofta och längtat efter att den skulle bli fyra.

Blev ett pass på gymmet efter jobbet för att köra slut på kroppen och inte bara knoppen.
Men nu tar jag helg!
Och det bästa är ju att jag inte jobbar måndagar 😉
Helgen känns extra lyxig då B är hemma, så ikväll får det nog bli soffhäng efter att W somnat och imorgon åker vi till hans syster på Mojito-afton. Mums!!

Hoppas ni alla får en bra helg!

4 reaktioner på ”Äntligen helg igen ;-)

Kommentera

