Träning och sötsaker

Har ju sakteligen kommit igång med löpningen igen och i morse var det dags igen. Den här gången blev det intervallträning i ösregn och med barnvagn. Borde väl bli en jäkla massa pluspoäng på det va? Att jag sen gick en långpromenad med grannen… hon som bor 4 åkrar bort 😉 efter lunchen, även den med barnvagn är värd applåder och jubel!!

Nåja, den duktighetsfaktorn återställde jag rätt snabbt när jag sen slängde ihop lite chokladbollar. Har blivit både en och flera turer till kylskåpet 😉

Men det var jag värd!!! 😀
Trevlig söndagskväll på er därute.

10 reaktioner på ”Träning och sötsaker

  1. Ja det gäller att ha balans i tillvaron. Ying & Yang.

    Här väntar jobblivet imorgon. Borde bli motioneralivet också för nu är det sämre än någonsin på den fronten.

    Är alla chokladbollar uppätna…..?

    1. Ja balans är viktigt 😉 och jupp, bollarna är uppätna idag och jag kan säga att 98% av dem hamnade i min mage, haha 🙂

      Jobbstart brukar även kunna bli träningsstart. På något sätt är det lättare nu efter semestern. Men bara om vädret inte tillåter något roligare 😉
      Ha det gott!

  2. Heja dig, grymt att köra intervaller med barnvagn! Självklart var du värd smarriga chokladbollar efter att du varit så aktiv.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    1. Tack! Ja det är lite tyngre med barnvagn och jag gillar det egentligen inte, men ibland är det enda chansen 🙂 och med goda chokladbollar som belöning så kan jag tänka mig det igen, haha 🙂
      Kram på dig.

  3. Hoppas att du har haft en bra start på jobbet efter din låååånga, härliga ledighet!?
    Jag hoppas också att du slipper mer problem med din mage.

    Åhh, chokladbollar som är så gott 😛
    Jag har hittat ett bra recept på relativt nyttiga, med nötter och torkad frukt och de smakar nästan precis som vanliga.
    Har tänkt lägga ut dem på min sida.

    Ha en bra vecka nu.
    Kram

    1. Hittade tillbaka till jobbet och första dagen är avklarad 🙂
      Vore ju toppen om du la upp receptet… då kan jag ju moffa i mig med någorlunda gott samvete 😉
      Kram på dig!

Kommentera

