Frågetecken

Det är väl ungefär så jag känner mig efter att idag äntligen ha fått svar från sjukhuset.
Enligt analysen så var det inte blindtarmens fel att jag hade såna buksmärtor. Nu kommer den ju iofs aldrig att krångla eftersom de tog bort den.
Men varför hade jag så ont då?
Varför hade jag så mycket vätska i magen?
Läkaren skriver i brevet att hon hoppas att jag mår bra och att jag ska höra av mig akut om smärtan kommer tillbaka eller ringa om jag undrar över något.

Känns som det blev lite för många frågetecken. Men jag mår ju bra nu, jag har inte ont och jag förmodar att de hade kallat mig åter på undersökning om proverna hade visat något.
Lev nu! (och hänger frågorna kvar så får jag helt enkelt ringa dem)

Nåja, jag är inne på min sista semestervecka (börjar på tisdag) och jag kan verkligen inte klaga på min ledighet 🙂 Känns faktiskt helt ok att börja jobba igen. Fast det kan ju ha med mina 8 veckors ledighet å göra…
Var förbi förskolan i onsdags och sa hej och jag tror även att W tycker att det ska bli skoj.

I lördags hade vi sommarfest här hemma i trädgården. Det stora partytältet monterades upp och hit kom 22 härliga partysugna vänner för knytis, 5-kamp och sen bjöds det på livemusik 🙂
Roligast var ändå att allra finaste A&A och S och hennes T kom hit från Stockholm. Det förgyllde min kväll 🙂
03.30 slängde jag in handduken.
Ikväll har vi fixat barnvakt och ska åka iväg en sväng på en pubkväll som sambons några vänner bjudit oss på.
Lite lagom så här en fredagskväll 🙂
Idag blev det en tågresa till grannstaden eftersom W så gärna vill åka tåg. Tänk vad lätt det egentligen är att roa de där små 😉
Ja det är nog inte så svårt att roa mig heller… väl framme blev det ju fika och shopping.

5 reaktioner på ”Frågetecken

Kommentera

