På spåret

Lilla övernattningsväskan är packad och jag sitter på tåget till Stockholm för att träffa kompis G. Hon slutar först halv fyra idag så för mig blir det först lite strosande på stan och lunch 🙂
Kanske fyndar något på rean?

Hade helst lagt mig ner på ett hotellrum och sovit ett par timmar. Sömn blev en bristvara inatt då vi var på middag hos vänner och sov kvar där. Lilla W slog upp ögonen 06.10 och sa: Jag är vaken nu, gå upp mamma!!
Gäsp!!!! Svarade jag.

Men sova får jag göra någon annan dag. Här ska njutas av egentid med fin vän 🙂

20130731-101820.jpg

4 reaktioner på ”På spåret

  1. En liten härlig utflykt. Hoppas du kanske kan sova någon timma på tåget. En liten powernapp brukar hjälpa bra.

    Ha det så gott i Hufvudstaden!

  2. Hoppas att det blir en riktigt lyckad tripp till Stockholm! Och fy för det där med för lite sömn, hoppas du fått lite mer sömn nu.
    Ha det så bra! Kram Jennifer

Kommentera

