Solen skiner..

.. så det får nog bli å fylla på W´s pool och sen själv lägga mig i solsängen.
Hade inte haft något emot att åka till stranden idag med, men jag inser mina begränsningar när jag är ensam hemma. Ska inte tro att jag är någon superwoman så här en vecka efter op och dra iväg och släpa på en massa saker.
Nej, det är tur jag är en badkruka som klarar mig utan ett dopp trots strålande sol och värme.

Så det lär inte hända så mycket här hemma idag.
Imorgon kanske, kanske det blir en sväng till Stockholm med vänner. Äta lite mat, lyssna på musik och sen vända hemåt igen i natten.
Tror jag behöver det 🙂

Gotlandsresan har kommit lite i skymundan känner jag. Vi hade toppenväder och hur mysigt som helst, även om det som vanligt blir allt för kort tid så att de här ensamma dagarna då bara vi kan utforska ön på vårt sätt aldrig hinns med. Nu är det fullt ös från det att vi kommer tills vi åker. Nästa sommar får vi se hur vi gör. Kanske får det bli en sväng i vårt avlånga land istället.
Hallå, släkten har ju lika långt hit som vi har dit! Fast det inte alls känns som det.

Nu lite bilder.

Gotland collage

gotland2 collage

Hemma collage

Wilmer collage

10 comments

  1. Det ser ändå ut som ni hade en mysig vistelse på Gotland! Det är ju ett underbart ställe att vara på, men tråkigt när det blir lite hektiskt.

    Skönt att det verkar vara bättre med magen och få lite sköna vilosamma dagar i hemmet. Men en tripp till Sthlm är ju aldrig fel ändå! Det är ju strålande fint väder 🙂 Hoppas på fler såna dagar! Var verkligen helt fel dag att åka hem på idag när det är så fint väder ute. Kramar!

    1. Vi hade det mysigt och hann umgås med de vi ville 🙂 men hade varit ännu mysigare om bara vi hade fått några dagar ensamma, men en kan ju inte få allt 🙂
      Ja det har blivit en hel del vila nu och det känns bra. Svullnaden har börjat lagt sig och det gör ju sitt. Mest orolig för viktnedgången just nu. Hoppas du snart får vända tillbaka till stugan 🙂 Kram!

  2. Vi har diskuterat lite till och det låtar åt en långhelg i slutet på augusti. Sådär fre-mån eller så. Ska se hur mitt schema ser ut, och om vi kanske kombinerar med någon hotellvistelse! 🙂 Kram!

    1. Börjar helt klart gå åt rätt håll här med magen. Ja vi hade det riktigt bra på vår lilla tur till ön och ja här hemma med förstås 🙂
      Tack fina Åsa, ja han är ett litet charmtroll vår lilla W 🙂
      Kramar till dig!

Kommentera

