Hallå där!

Jo jag lever om någon har undrat 😉

Men jag ska krypa till korset och erkänna att all ledig tid har gått åt till att spela Words in a pic. En beroendeframkallande app som ni ska undvika 🙂
Min sambo har nog funderat på vad det är för en zombie han har här hemma.
Så jag tror att han blir glad när jag berättar att jag inatt klarade level 300 och INTE tänker ta hem fler bilder 🙂

Och från och med 14.30 i torsdags så har jag nu…….

SEMESTER!!!!! 

Idag kommer två fina vänner och deras vovve (lär nog inte se vår katt på några dar) på besök.
Solen skiner och de lovar fint väder i helgen så det hoppas jag på.

Nej nu måste jag fortsätta röja lite här hemma.

14 comments

  1. Dessa jäkla spel.. helt otroligt hur jag själv som ALDRIG höll på med spel är helt galen i Candy Crusch,,,, (och wordfeud med men den är ju inte lika fanatisk)

  2. Hahha härligt 🙂 Jag hinner aldrig ens läsa Amelia som jag får, så ngn app har jag inte laddat på mig 😉
    Kramar Åsa

    1. Amelia ligger oläst och dammar, men det här är som ett gift. Livsfarligt! Smusslade till och med undan mobilen ibland när sambon kom in, så att han inte skulle se att jag satt där och höll på. Hahahaha 🙂 Kram på dig.

  3. Bara att njuta av din semester! Jag ska inte ladda hem den där appen! Det enda jag kör just nu när Word feud, men mest för att ha lite kontakt med några vänner. Candy crusch har jag hållit mig ifrån. Songpop har jag också kört ett tag, men trappat ner och gör det nu väldigt sällan. Såg ut som det var trevligt med G o övriga som var på besök. Hoppas ni får en trevlig midsommar och sen trevlig vistelse på Gotland! Kramar!

    1. Nej ladda inte hem den! Inte nu till semestern iaf 😉 Helgen med G&J var jättebra men det går alldeles för fort bara. Hoppas du också får en bra midsommar och ja, jag hoppas Gotland blir bra 🙂 Stor kram!

Kommentera

