Klämfredag och dagen igår.

Jobbat idag.
Fast jag ska inte klaga. Tanken var att jobba till 18.00, men vips så var det ok för mig att gå hem 16.30. Tack tack!
Hade fixat så att svärmor skulle hämta på dagis vilket gjorde att jag i lugn och ro kunde handla och åka hem.
Borde va ute ikväll och ta vara på den här kvällen, men jag är inte sugen på att sitta ute själv. Sambon åkte iväg till Helsingfors på jobb och efter de senaste två kanonhärliga kvällarna så kändes det plötsligt tomt att bli sittandes själv.
Nja, jag kollar nog lite fotboll och knoppar in tidigt istället.

Igår blev det en liten utflykt till en marknad. Fullt av knallar, musik, glada människor och sol, sol, sol.
Lite grillning och mys i hammocken som avslutning gjorde nationaldagen till en grymt bra dag 🙂

IMG_3480

IMG_3481

Imorgon blir det grillning och övernattning i Västerås hos sambons syster.
Blir nog en bra belöning efter morgondagens slit och släp i vedhögen.
Jobbar vi på bra här hemma är det ju  lugna gatan när semestern börjar 😉
Semester ja, 4 arbetsdagar kvar och Gotlandsresan bokades i morse. Hem och hälsa på några dagar innan vi far vidare ner till Skåne för några dagar där.

Nu är frågan om jag ska ta ett glas Rosé eller inte… beror kanske på om jag ska orka se fotbollen eller inte 😉

 

 

 

 

8 reaktioner på ”Klämfredag och dagen igår.

  1. Vad mysigt med semester på Gotland, har själv aldrig varit där men skulle hemskt gärna besöka denna fina ö. Skåneland är jag däremot ofta i, blir såklart minst en tur dit i sommar. Kramisar Tina

  2. Skönt att ha semestern så nära! Vilken härlig dag ni hade det! O hoppas du även fick en trevlig kväll borta idag med mat och trubadur! Härligt att träffa dig vännen! Kramar!

Kommentera

