Det får bli en Dagens…

Dagens frukost: Fil med valnötter, Granola, russin och solroskärnor. Kaffe och en knäckemacka med ägg.
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut.
Dagens smink: Ligger som vanligt orört i sin fina lilla väska.
Dagens klädsel: Vit tröja, beiga chinos, vita gympadojjor.
Dagens arbetspass: 10.30-18.00
Dagens träning: Hade tänkt mig en löparrunda, men sambon tyckte jag skulle ta det lugnt och jag lyssnade på honom 🙂
Dagens tråkigaste: Strul, stress och irritation på jobbet.
Dagens bästa: Att jag fick sovmorgon till 08.15 i morse. Tack!
Dagens humör: Började riktigt bra men har sjunkit allteftersom.
Dagens borde: Inget nu när träningen ställdes in 🙂
Dagens låt: Sången om sommaren. (ja det är skolavslutning imorgon)
Dagens Vill ha: Semester!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 reaktioner på ”Det får bli en Dagens…

  1. tycker jag känner mig lika gällande humöret. Jag har hamnat i någon ond cirkel tror jag, orken till att hålla humöret uppe hela dagen räcker inte till. Det har nog mycket att göra med att jag inte kan träna nu på grund av den eländiga förkylningen :(.

    Hoppas du får en fortsatt bra vecka!

    1. Det är säkert på grund av den uteblivna träningen som humöret sjunker. Du är ju van att träna en hel del. Hoppas förkylningen snart är bättre.

  2. Längtar också ihjäl mig efter semester. Att bara ta dagarna som de kommer och kunna vara spontana och göra precis som man vill. Det ska bli så himla himla skönt!

Kommentera

