Äntligen helg!

Jag är bortskämd med mina lediga måndagar så nu när jag jobbade i måndags kändes det extra skönt med fredag idag. Kikade lite på vädret och det ser ju faktiskt hyfsat ut de kommande tre lediga dagarna. Tjihoo 🙂
Imorgon blir det först att umgås med I och hennes son. Mötas upp i stan och gå på tivoli… tror knappast att jag får med mig W på någon liten karusell, (Herr hare är hans andra namn 😉 ) så vi får väl se vad vi hittar på.
Sen blir det hem till vänner på kvällen. Där vankas det mat och vin och övernattning.

Igår hade jag bestämt mig för en löparrunda på kvällen och kände mig mycket nöjd efteråt att jag tog mig ut trots regntunga mörka moln och blåst. Hittade en skogsstig som jag körde intervall på. Så himla skoj!! Nu får jag leta reda på lite stigar att springa på för det där kände jag var min grej 🙂

968870_10151528806427893_2088418724_n

Kompisen G ringde igår och vi bestämde att de kommer hit och hälsar på i mitten på juni. Åh vad jag längtar tills dess 🙂 Hon stannar även kvar en extranatt så att vi kan få lite tid för oss själva. Ta igen en massa tid.

Nu är det slapparkläder på, vin i glaset och trevlig fredag!

TREVLIG HELG PÅ ER!

941789_10200626174911147_797053356_n

Älskade lilla hjärtat!

8 comments

  1. Härligt att ut och springa! maken är bortrest så jag har inte kommit ut på några dagar nu utan har fått kört hemmaträning, men det är ju så mycket roigare att få köra ute i skogen.

    Ha en fortsatt riktigt bra helg!

Kommentera

