Valborg

Så här hittar ni mig ikväll på Valborg. Njuter av en egen majbrasa 🙂
Imorgon kommer kärleken hem igen (åkte i lördags) och det ser jag fram emot. Men just nu känns det helt ok att ligga här själv och slötitta på ett gäng avsnitt av säsongens Grey’s 🙂

20130430-214810.jpg

8 reaktioner på ”Valborg

  1. Den brasan njuter man säkert mycket mer av än den vi såg ute. Visst så är det trevligt men en egen brasa hemma skulle vilja.

    En braskamin eller öppen spis står på min önskelista när det gäller nästa boende. Man kan inte få allt men man kan önska sig 🙂

    1. Jag tvivlar inte ett dugg på att jag hade det bättre hemma än de som var och såg brasan här i byn (blåsigt och regn, brrrrr) Tycker absolut att du ska se till att din önskan om kamin blir uppfylld 🙂

  2. Åh visst är det mysigt med brasor 🙂 å egentid..
    Har inte sett Grey´s på så länge och såg ett avsnitt igår, å nu e jag fast igen…grrrr.
    Kramar Åsa

    1. Haha ja jag sitter här och längtar lite efter fredagskvällen då jag får egentid igen och kan fortsätta se mina inspelade program 😉 Och brasa är grymt!! Kramar.

Kommentera

