Sega söndag

Kvällen igår blev så lyckad, så det känns extra tråkigt att den här söndagen försvann i en tät dimma av migrän.
Kanske var det vinet, för lite vatten, en massa dans och för lite sömn som utlöste det. Men idag vid lunchen var det ett faktum.
Började leta efter migräntabletter som jag var säker på att jag hade hemma. Rotade igenom lådor, skåp och väskor som en galning utan resultat.
Kröp till sängs när sonen sov och hoppades på att vakna och må bättre.
Icke! Blev å packa in oss i bilen och köra in till stan där ett av apoteken hade öppet. Halleluja!

Känslan när det vänder är en befrielse 🙂
Men då hade den här söndagen övergått till kväll och allt det där jag hade tänkt göra idag, det får vänta tills imorgon.

Men skoj hade jag igår och oj vad jag dansade. Det var alldeles för länge sen känner jag. Jag gillar ju att släppa loss på dansgolvet och köra järnet 🙂
Känns i kroppen idag.
Ömma muskler 🙂
Nu blir det natti natti så att kroppen och knoppen får återhämta sig.

3 comments

  1. Nej vad trist med migränen. Men kul att lördagkvällen blev riktigt lyckad!

    Hoppas att du slipper huvudvärk imorgon och att du får en bra start på nya veckan! Kram Jennifer

  2. Kul att det blev en lyckad kväll igår, men mindre kul med migränen idag 😦 Skönt att det vände till slut! Stackars dig!!! Migrän är pest och pina verkligen! Hoppas du får en bra start på veckan istället! Kramar!

Kommentera

