På bättringsvägen

Jag har bitit ihop och det verkar hjälpa. Det onda i halsen är borta och jag känner mig inte lika bomullsfylld i huvudet.
Om det beror på att det imorgon är fredag, löning och snart helg det återstår och se men härligt känns det 🙂

Som jag skrivit om tidigare så snurrar det många tankar om renovering och fix. Det hör nog våren till 😉 Tyvärr går det stick i stäv mot vad sambon känner för just nu med sin onda rygg + att han har på tok för mycket jobb nu.
Renovering ja.. det är hallen som är mitt lilla projekt för tillfället. Jag googlar så datorn går varm på alla möjliga sidor om tips och idéer och har fallit för den här lösningen i vår trånga hall, eftersom jag vill slippa se alla jackor.

hall

Jäkligt smart idé tycker jag!
Får väl se om det kan bli något liknande här hemma.

Fast nu ska jag slita mig från datorn och gå och lägga mig.
Helgens roliga är att jag ska in till stan på lördag och käka med vänner och sen gå ut 🙂

8 comments

  1. Skönt att du är på bättringsvägen och det är ju extra bra nu när det är helg. Inget vidare att vara krasslig på helgen då en är ledig 😛

    Fin och smart lösning på förvaring av ytterkläder så skulle jag också kunna tänka mig att ha det.

    Hoppas att du får en riktigt rolig kväll på lördag!

    KRAM

    1. Ja, att va krasslig på helgen går bara inte 😉 Visst är det en smart lösning? Finns inget fulare än å komma in å se alla jackor och tröjor hängandes i en salig röra 🙂
      Tack, jag hoppas också att vi får roligt. Kram och trevlig helg på dig.

  2. Ser ju jättebra ut! 🙂 Snyggt och smart tänkt! Skönt också att du mår bättre igen 🙂 Ha det så jätteskoj i helgen och att sambon får tid för sin rygg snarast. Kramar till dig!

    1. Ja något liknande kommer det bli här med efter lite kompromisser 😉 Ja det halsonda försvann och jag fattar egentligen aldrig varför jag hade ont men skönt att det inte blev värre. Prel tid för operation den 8/5 så det är ju rätt snart 🙂 och skoj ska jag se till å ha imorgon. Kram och ha det fint du med.

  3. Haha! Såg bara bilden och tänkte: SHIT vad snyggt de gjort i hallen! Ser ut som ett helt annat hem. Och så var det det :-p.

    Hoppas verkligen att festkvällen blev lyckad! 😀

    Kram

Kommentera

