Soliga dagar..

.. har det varit den här veckan och det känns i ansiktet 🙂
Passar på att va ute så mycket som möjligt.
Har börjat jobba två dagar i rad nu klockan sex.
Det är värt att gå upp strax efter fem, när en får gå från jobbet klockan två och sen kunna va ute fram tills det är dags att laga mat 🙂
Lyx!

Idag passade jag och Wilmer på att tvätta bilarna. Jag min och han sin Bobby Car 🙂 så nu har vi två rena och fina bilar.

525456_10151457855102893_388679554_n

Sambon gav sig iväg till grannlandet idag för spelningar (trots den onda ryggen, ajaj)  så honom ser vi först på söndag.
Får jag någon ork över ikväll när sonen somnat är tanken att jag ska tona håret. Vi får väl se hur det blir med det.
För även om solen är härlig så tar den på krafterna samtidigt som den gör en pigg… hur tusan nu det går ihop??

14 reaktioner på ”Soliga dagar..

  1. Ljuvligt att sluta tidigt då kan man offra sig att gå upp tidigt. Sol och vår gör en trött som bara den. Tror man tinar fram och är i gång mer än man är van med helt enkelt.

  2. Ja nog finns det många fördelar med att börja jobba riktigt tidigt om mornarna och det är det en får tänka på när klockan/telefonen väcker en i ottan 🙂

    Vi få hoppas att solen lyser över oss hela helgen.

    Kram

  3. Ja visst har det varit sköna dagar 🙂 Solen har gjort mig både piggare o gladare 🙂 Försöker också vara ute så mycket som möjligt! Fina bilarna blev 🙂 Hoppas du får det trevligt ikväll! Kram på dig fina du!

    1. Kände mig lite duktig som passade på att tvätta bilen 😉 och ute vill jag verkligen va när solen tittar fram. Hade förresten en riktigt bra lördagskväll. Kram!

  4. Visst är det underbart med all denna sol, så välbehövligt =). Jag stiger också upp tidigt börjar 7 och det är absolut skönt när jag går hem vid 15,30 en del av dagen är ju kvar.

  5. Absolut att jag skulle gå upp i ottan för att sluta tidigare o kunna vara ute o njuta av solen. Dessutom är det underbart att få vara med barnen o göra något tillsammans. Ha en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

Kommentera

