Full rulle och hotellfrulle

Startade den här veckan med en smarrig hotellfrukost i Stockholm.

6035_10151431741307893_1197793508_n

Vi blev lite spontana och bestämde oss för att följa med sambon som hade spelning. Blev härligt häng hemma hos S innan det blev hög tid att dra sig tillbaka till hotellet. Släckte ner rummet för att W skulle somna och frågan är om inte jag somnade innan honom?
Vaknade vid 22.40 och då kändes det som om det var lika bra å göra sig klar och somna om.

Idag jobbade jag eftermiddagen eftersom vi har planerat en tripp till fjällen tors-sön.
Imorgon ska B in på magnetröntgen.
Det är säkert inget farligt men jag är nog sån som person som lätt tror att det kan va ett dåligt besked han ska få.
Kanske är det så att jag förväntar mig det värsta för att det sen inte ska kännas allt för jävligt om det är något dåligt?
Men hur som helst är det bra att de så snabbt fixade en tid.  Det tog bara 1½ vecka.

Helgen gick i en rasande fart. Åkte iväg med en kompis och hennes son till ett lek & busland där grabbarna gjorde av med energi för ett helt kompani. På söndagen hann vi med ett pass med hoppis och skuttis 🙂 Blev kanske lite mycket på en å samma gång men jag var bara glad över att åka iväg och få tiden att gå innan vi sen gav oss iväg till Huvudstaden. Riktigt bra helg blev det 😀

10 comments

Kommentera

