Onsdag med ork

Det doftar nybakade bullar här hemma.
När jag gick upp 05.10 i morse trodde jag inte att det skulle finnas ork till det på kvällen. Jag tror att Chi San ha med det å göra 😉
2 slurkar om dagen och orken har kommit tillbaka. Halleluja!
Igår innan jobbet blev det till och med en runda med intervallträning. Gick bättre än jag förmodat och träningsvärken sitter som en smäck idag.
Men nu blir det ju uppehåll i löpträningen eftersom det har snöat…. igen!!

Lördagskvällen blev riktigt skoj och jag kände mig verkligen sprallig och glad. Lite lagom rund under fötterna tyckte jag dock att det var dags att redan innan halv ett, dra hem min man som en annan grottkvinna 😉
Söndagen var seg men helt ok. Phu! Nu ser jag fram emot den 6/4 då jag ska iväg på nytt partaj. Den här gången i en annan stad 🙂

6 comments

  1. Härligt att det hjälpt! 🙂 Så skönt att få känna dig pigg och vad fina bullarna blev 🙂 Lite partaj behöver man emellanåt! Längtar faktiskt ut och få dansa lite. Var sååååå länge sen så jag inte ens kommer ihåg när jag var ut senast! Kramar!

Kommentera

