Träning och biblioteksbesök

Hörreni, nu har ju halva veckan gått och det börjar dra ihop sig för helg 🙂 igen!!

I morgonkväll ska jag gå och lyssna på Martina Haag som kommer till hålans bibliotek. Blir ett litet annorlunda inslag i vardagen.

Nu har jag varit duktig och kört lite magträning efter en app, som Vilse tipsade mig om i måndags när vi till slut fick till en fika. Finns liksom inga ursäkter eftersom träningen bara tar någon fjuttig minut, men jäklar vad det bränner bra i musklerna efteråt.
Så jag ska nu sjunka ned i soffan med ett glas vin som älsklingen hällt upp till mig.

En sak som jag uppskattade extra mycket idag var att vi fick varm choklad efter 1½ timme ute i snålblåst. Mina fingrar var inte glada efter ett antal knutna skridskor…
Ett stort tack till de som jobbade i köket 🙂

6 comments

Kommentera

