Min fina!

Ok, jag börjar med att varna alla läsare som avskyr romantiska inlägg en sån här dag som idag. Nämligen torsdag v.7 😉

Vaknade imorse och hade fått ett sms där det stod:

20130214-205833.jpg

Blev som ett barn på julafton och skyndade mig ut i köket. På brickan låg en lapp..

20130214-210002.jpg

Den här mannen har fått mig att älska den här dagen. Torsdagen i v.7 🙂

16 reaktioner på ”Min fina!

  1. Ååå sånt där gillas! Med beröm godkänt och mer därtill!

    När någon säger/skriver sånt så blir man alldeles smådarrig men på samma gång så undrar jag att det kan vara så? Jo det kan det ju för jag vet hur jag tänker och tycker om M.

    Ååååå måste jag skriva igen 🙂

Kommentera

