Kvällens aktivitet

Det här är det enda jag har ork till ikväll.

W har hostat och snurrat, bett om vatten och hostat lite till.
Sov väl 3 timmar inatt och var på jobbet 06.00.
Sambon har feber och ska iväg på jobb tors-sönd. Kan inte direkt säga att jag har hurrat den här veckan. Så nu blir det kaffe och semla innan jag säger god natt!

20130130-190520.jpg

4 reaktioner på ”Kvällens aktivitet

  1. Älskar semlor!
    Ja det är trist när en själv är pigg och gärna hade umgåtts de dagar han är hemma 😦 Sömnen är bristvara för tillfället men jag känner mig rätt stark 🙂 Kramar!

Kommentera

