De där små sakerna…

Det är de där små sakerna som är viktiga i vardagen. Det hör vi ju jämt.
Men just nu, när jag kommit hem från en solig promenad som gav vårkänslor, ställt en sovande W på altanen, gjort en latte och svullat i mig två chokladbollar och njuter av ensamheten och tystnaden, så kan jag bara hålla med.
Ibland behövs det inte så mycket.

Ska njuta en stund till och sen ska jag börja plocka bort julen. Med grön gräsmatta och endast lite snöhögar här och där så känns adventsljusstakarna inte lika mysiga längre.
Men granen får stå kvar ett tag till 🙂

Sen blir det en sväng till gymmet och ikväll väntas det god mat och bästa sällskapet.
Inte direkt så att jag klagar 😀

8 reaktioner på ”De där små sakerna…

    1. Haha ja i mitt fall var det nog snarast det där att sitta ensam med en kaffe som var guldkanten. Småsaker på golvet lär bli stora saker innan jag tar tag i det 😉
      God fortsättning!

  1. Låter som en toppendag! Ja, ibland behövs det verkligen inte så mycket för att känna sig lite extra glad 🙂 Hoppas du fick en trevlig middag på kvällen och att träningen gick bra. Lääääängtar tills jag kan träna igen! Mina adventsgrejor åkte bort redan dagen efter nyårsafton. Men ljusdraperiet i sovrummet är kvar och de små ljusen runt bokhyllan. Kramar!

  2. Middagen super och träningen gick riktigt bra 🙂 Förstår att du längtar, din stackare!! Lite ljus vill en ju ha kvar, det är ju inte direkt ljust ute än så länge så det gjorde du rätt i som behöll. Kram på dig.

Kommentera

