Året som gått.

Det börjar dra ihop sig. Bara några timmar kvar på det här året och 2013 står och knackar på.
Julen kom och försvann.
Granen står kvar och sprider sitt sken 🙂

Avslutade året med en tripp till Stockholm och firade lilla nyårsafton med fina vänner. Riktigt bra avslutning må jag säga.
Vi pratade om löften inför det nya året. Kunde inte komma på något som jag verkligen behöver lova, så det tänker jag skita i 🙂

Sååå, hur har året varit?

JanuariÅret började på allra bästa sätt.
W tog sina första steg strax innan vi for iväg på semester till Lanzarote.

4

Februari
Ok för att den här månaden är kort, men den här försvann i ett virrvarr av mammaledighet, inskolning på dagis och en längtan efter att få börja jobba igen.

Mars
Nu börjar livet med pussel, planering och VAB. Jag är tillbaka på jobbet efter 15 mån och W är på dagis.
Känns inte som jag hinner så mycket annat till en början.

April
Påsken ska firas i Vemdalen med skidåkning. Ja det var tanken iaf. Det blir snarare att ligga i sängen hela helgen pga halsfluss och en feber som ligger över 40 grader. Blir inte riktigt pigg på hela månaden. Får avbryta löparträning och avboka resa till Gotland. Roligare månader har jag haft. Tur det blev en sväng till Stockholm för Bloggträff 🙂
miranda-fryser_30850186_133082843_134489019_156189926

Maj
Kommer igång med tennisen igen och sen blir det en sväng till vänner i Falkenberg själv en helg.
IMG_1530          IMG_1528
Mitt i månaden åker jag på en ny sväng med halsfluss. Räcker nu va??

Juni
Äntligen lite semester igen.
Åker till Gotland för Dop och Kusinens bröllop
Midsommarfirande och sen besök av bror med familj i några dagar.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA       OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Juli
Firar med en resa till Barcelona. Bara han och jag. Helt klart det bästa på hela året 🙂
Kommer hem och drar igång med löparträning och den här gången får jag va frisk.
Blir en del hemmafix och under månaden så kommer vänner på besök och förgyller ledigheten.

_MG_4509   P7041837     IMG_1672      gardiner-2


Augusti

Besöker Norpan på hennes sommarställe som en liten guldkant, på vad som annars mest är jobb träning och familjeliv.
IMG_2024          gos

September
Tråkig månad. Rätt meningslös och händelselös.
Sticker till Gotland en helg och tennisen drar igång igen efter sommaren.

Oktober
Jag blir ett år äldre och klokare 🙂
Firas av älsklingen med en överraskningsfest där jag får rida Islandshäst 🙂

November
En grå månad. Varför är det alltid så? Börjar känna mig trött. Humöret hålls uppe av besök av vänner och besöka vänner 🙂

December
W fyller 2 år.
Jag och B har varit tillsammans i 4 år 🙂
Pappa fyller 75 och firas på Gotland.
Julen firas här hemma med sambons familj.
December är en bra månad. Fler såna önskas till nästa år!!

IMG_2496      20121206-195012.jpg        wpid-Visbyvinter-375.jpg

Jag har varit lyckligt lottad som inte haft någon i min närhet som blivit allvarligt sjuk. Däremot har vänner fått barn, gift sig och skaffat nya boenden.
Vad 2013 ska erbjuda väntar jag nu med spänning på.

Gott slut och Gott Nytt År på er alla fina!!!

 

12 reaktioner på ”Året som gått.

  1. Fin sammanfattning!

    För mig var september ingen tråkig månad. Då föddes Victor samt att det var 7 år sedan jag träffade kärleken.

    Har aldrig varit så sjuk som 2012 dock. Värst har varit blodpropp, fast jobbigast var graviditeten. Fi fan.

    Önskar oss alla bästa året!

  2. Kul att läsa om ditt år 🙂 Vi får hoppas på ett friskare 2013 för oss båda tror jag…. Du har ju haft dina beskärda delar också. Och tänka sig att vi båda var i Barcelona i år fast inte samtidigt 🙂 God fortsättning! Kramar!

    1. Nu har ju inte ditt börjat helt lysande när det gäller det här med att va frisk. Tur vi har hela året på oss 😉 Ja, Barcelona 🙂 det kommer vi komma ihåg som något fint från 2012 🙂
      Kram och god fortsättning!

Kommentera

