Hemma och vabbar.

Igår blev det ett himla pusslande, för att få dagen att funka med en liten som vaknade på natten med feber.
Jag åkte till jobbet mellan 06.30-09.00, sen hem och invänta svärmor eftersom sambon hade studiojobb. Var tillbaka på jobbet kl tolv.
Inte det mest ultimata att va ute och flänga på vägarna när det råder snöstorm :-/ vi har dock inte fått i närheten av mängden snö som Stockholm och det är jag glad för.
Men när det blåser så här jäkla mycket så driver vägen upp till huset igen. Tur grannen är snäll som tar traktorn upp till oss med när han är ute och plogar 🙂

Idag och imorgon är jag hemma och gosar med W och tittar ut på snön istället för att va mitt i yran.

Passade på att boka båtbiljett då jag åker hem och firar pappsen om två veckor.
Innebär att jag bara har 8 arbetsdagar kvar innan julledigheten drar igång. Nice 🙂
Börjar jobba den 8 januari igen.

Imorgon hoppas jag på en piggare son och bättre väder. Då blir det pulkarace och sen pepparkaksbak 🙂
Jag passar även på att kurera min egen förkylning de här dagarna.
Vill gärna va pigg på söndag. Då ska vi åka till Sigtuna för julskyltning 🙂

4 comments

Kommentera

