Stoppa tiden lite… måste ju få julkänslor innan julen är här och över.

Vad är det som händer?
Vips så är det redan 14 november. Hur gick det till?
Inte långt till jul. Kanske dags att filura lite på julklappar.
Affärerna svämmar redan över med allt möjligt juligt. För min del får det gärna va lite snö innan julkänslan kommer på plats.

Har ni börjat handla julklappar redan?

Jag och sambon var så där präktigt duktiga och bestämde oss för att köpa en ny tvättmaskin (innan den rasar totalt) som en gemensam julklapp till oss. Kanske inte den mest romantiska julklapp jag fått, men å andra sidan är det ganska oromantiskt med skitiga kläder med 😉

 

 

4 reaktioner på ”Stoppa tiden lite… måste ju få julkänslor innan julen är här och över.

  1. Stopp och belägg!! Fan 14 november ffs!!! Om en dryg månad börjar vi stressa!! Dagen före julafton börjar jag bli riktigt stressad och flänger runt som ett skollat troll och köper 😀

    1. jag brukar också va den där som väntar in decemberlönen, men i år tänkte jag påminna mig själv om att va ute ”i tid” 🙂 Och med tanke på att det var september alldeles nyss så känns det som att jag skulle kunna vakna upp i morgon och inse att det är mars. Kanske är det något som säger mig att jag borde gå i ide??

  2. Hahha älskar dina inlägg! Bra julklapp 🙂 Man kan ge varandra grejer när som helst under året, sånt tycker jag är roligare 🙂

    kramar på di!

Kommentera

